Uskladite svoje poslovanje s GDPR obvezama
- ugradite brigu o zaštiti osobnih podataka

Iskoristite svoju tržišnu prednost

U okviru metodologije, svaki projekt implementacije prilagođavamo vašim potrebama i poslovnoj strategiji, kako bismo obuhvatili sve specifičnosti poslovnog modela vaše organizacije, ciljeva i strategije i prilagodili ih za usklađenje uz vaš minimalni angažman.

Takva metodologija omogućava implementaciju potrebnih mjera za svaku organizaciju bez obzira na veličinu i/ili kompleksnost poslovnog modela, ali uz puno razumijevanje vašeg poslovnog modela i vaših želja.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Angažirajte vanjsku pomoć

Provođenje projekta

Svakom projektu usklađivanja s obvezama iz GDPR-a pristupamo holistički korištenjem vlastite metodologije.

Svrha naše metodologije je u potpunosti obraditi sve značajke sustava organizacije s procesne, sigurnosne i tehnološke strane u odnosu na zahtjeve GDPR-a, otkriti i evidentirati sve skupove osobnih podataka i njihove tijekove te potom dizajnirati i implementirati poslovno-tehničke mjere za minimizranje svih izazova i rizika u odnosu na GDPR obveze.

Cilj projekta je, uz vaš najmanji mogući angažman, definirati nužan skup potrebnih mjera za usklađenost poslovanja s GDPR obvezama nastojeći u potpunosti opravdati vaš poslovni model i strateške ciljeve. ​

Projekt implementacije poslovno-tehničkih mjera usklađivanja promatramo i provodimo kao stratešku inicijativu uprave te nastojimo maksimalno iskoristiti potrebni angažman i pružiti vam dodanu vrijednost. Znamo to raditi, znamo kako organizacije djeluju.

Metodologija usklađivanja poslovnih subjekata

Uobičajeni projekt usklađivanja s GDPR obvezama prema našoj se metodologiji odvija u pet faza, kako je opisano u nastavku.

U okviru metodologije, svaki projekt implementacije prilagođavamo vašim potrebama, ciljevima, trenutnom stanju usklađenosti i vašoj poslovnoj strategiji, kako bismo obuhvatili sve specifičnosti poslovnog modela i prilagodili ga za usklađenje.

Takva metodologija omogućava implementaciju potrebnih mjera za svaku organizaciju bez obzira na veličinu i/ili kompleksnost poslovnog modela.

Prepoznati smo po tome da smo "poslovni konzultanti" i da, prije svega, razumijemo "business".

Izrasli smo iz businessa, svaki član našeg tima proveo ja najmanje 20 godina u regionalnim i međunarodnim korporacijama.

Faze projekta usklađivanja

1.

Edukacija

Kao uvod u otvaranje projekta usklađivanja poslovanja, organiziramo radionice osvještavanja i edukacije u prostoru organizacije. Prisustvo vodstva organizacije je ključno, jer je utjecaj GDPR-a na poslovanje velik i sveobuhvatan, a odgovornost za propuste na odgovornim osobama organizacije. Praksa potvrđuje da svijest vodstva organizacije o izazovima usklađivanja poslovanja s GDPR-om donosi značajno bolje rezultate u realizaciji projekta te omogućava transformaciju izazova u poslovne i tržišne prednosti.

2.

Procjena spremnosti organizacije

U okviru faze procjene stječu se ključna saznanja o specifičnostima poslovnog modela organizacije, sustavima podrške poslovanja, poslovnim procesima i tijeku kolanja podataka, lokacijama, obradama te namjenama korištenja osobnih podataka. Nakon revizije kreiramo sve neophodne promjene poslovnih procesa i svu potrebnu dokumentaciju, mapiramo podatke o sustavima i procesima obrada osobnih podataka, kao temelj za definiranje mjera usklađivanja.

3.

Dizajn i plan projekta implementacije

Faza dizajna služi za operativno definiranje akcija koje treba poduzeti, a koje su prepoznate u fazi procjene i navedene u GAP analizi. U ovoj vam fazi pomažemo definiranjem potrebnih konkretnih promjena u procesima i/ili definiranjem novih procesa koje treba dodati tako da, u suradnji s trenutnim ili novim dobavljačima tehnoloških rješenja i usluga, definiramo neophodan skup postavki potreban za usklađivanje s GDPR obvezama kroz poslovno-tehnički pogled.

4.

Implementacija mjera

Nakon faze pronalaženja svih neusklađenosti i definiranja mjera usklađivanja, sve je lako. U ovoj fazi koordiniramo i, prema vašoj želji, vodimo projekt implementiranja potrebnih mjera usklađivanja, educiramo sve ostale zaposlenike koji upravljaju osobnim podacima te vam pomažemo u provjeri učinkovitosti implementiranih mjera i dokumentiranju dokaza usklađenosti s Uredbom. U ovoj fazi članovi vašeg tima najviše nauče od profesionalaca u ovom području i postaju jamac održivosti mjera usklađenosti.

5.

Nadzor usklađenosti

Faza nadzora je "de facto" operativno održavanje svih mjera te praćenje da sve nove obrade, sustavi i poslovno-tehnički procesi budu usklađeni s GDPR obvezama. Sve što smo do sada učinili u području usklađivanja s GDPR obvezama može biti ugroženo tijekom projekta uvođenja novog sustava (CRM, ERP i sl.), stoga su fokus i pažnja nužni. U ovoj fazi naša je uloga u osiguranju trajne i beskompromisne podrške te, ovisno o potrebi, preuzimamo ulogu vanjskog Službenika za zaštitu podataka. Vaša reputacija postaje temelj i naše reputacije.

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.