Slika govori više od riječi, ali isto tako vjerujemo da većina vlasnika web stranica zna ili bi trebala znati da ima instalirane neke od navedenih kolačića, web beacona ili drugih oblika trackera na svojim web stranicama.
 
Kako i sami vrlo često provjeravamo koje trackere pojedine stranice koriste, u Hrvatskoj u pravilu web stranice koriste Google alate, prvenstveno Google Analytics, Gstatic, Google Tag Manager i Google Ads.
 
Međutim, ono što nije dobro jest činjenica kada upitamo vlasnike takvih web stranica znaju li koje trackere imaju i da li im zaista trebaju, odgovori izostaju.
 
Stoga bi svaki vlasnik web stranice morao pregledati koje trackere, uključujući i kolačiće, koristi na svojim web stranicama (preporučamo besplatan i odličan alat Cookiebot) i kad odluči koje od njih zaista treba za svoje poslovne ciljeve, mora ih jasno navesti u pisanoj obavijesti o privatnosti na web stranicama i mora osigurati da svaki posjetitelj web stranice mora dati svoju privolu prije nego mu se isti instaliraju.
 
Više o detaljima najčešćih pratitelja na web stranicama u 2020.:
 
https://www.ghostery.com/tracking-the-trackers-2020-web-trackings-opaque-business-model-of-selling-users/