Svake godine pišemo na ovu temu, ali se snijeg bolje lovi, pa želimo podsjetiti ;-)
 
Ovdje nas paze čak dva propisa: GDPR i članak 39. stavak 1. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima koji propisuje kako svaki suvlasnik ima pravo sudjelovati u odlučivanju o svemu što se tiče stvari koja je u suvlasništvu zajedno s ostalim suvlasnicima i u tom smislu svi suvlasnici ponaosob imaju pravo na primjerak rasporeda za čišćenje snijega.
 
Suvlasnici su obvezni čistiti snijeg, dok predstavnici suvlasnika trebaju izraditi raspored čišćenja snijega.
 
U odnosu na objavu rasporeda na oglasnoj ploči u stambenoj zgradi te osobito javno na internetskim stranicama upravitelja zgrade, svrha obavještavanja suvlasnika o datumu zaduženja čišćenja snijega može se postići manje invazivnom metodom.
 
U rasporedu čišćenja snijega umjesto imena i prezimena suvlasnika, trebali bi se navesti drugi podaci, kao npr. broj stana koji je taj dan zadužen za čišćenje snijega ili kat zgrade.
 
Javnom objavom rasporeda čišćenja snijega sa imenom i prezimenom suvlasnika omogućio bi se uvid u raspored svim neovlaštenim osobama koje imaju fizički pristup zgradi ili web stranici zgrade.
 
Stoga je u takvom slučaju potrebna privola svakog suvlasnika ponaosob, koja se može i odbiti ili naknado povući uz obvezno brisanje podataka.
 
Više o temi na AZOP stranicama:
 
https://azop.hr/misljenja-agencije/detaljnije/objava-rasporeda-ciscenja-snijega-na-oglasnoj-ploci-stambene-zgrade-ili-mre