Nadamo se da ćete uspjeti pročitati ovaj post prije nego ga Facebook ukloni.
 
Prije nekoliko dana objavili smo (odličnu) vijest da Apple planira u dolazećoj verziji IOS 14 operativnog sustava za iPhone/iPad rapidno pojačati zaštitu privatnosti korisnika tih uređaja i dati osjetno jasnije i uočljivije informacije i načine kako ćemo sami odlučivati hoće li se naši osobni podaci koristiti za "daljnju preprodaju" od strane Googlea, Facebooka i sličnih radi oglašavanja prema našim afinitetima, željama, potrebama i rezultatima izrade naših profila, koji mogu biti i na našu štetu.
 
Tu je naša nedavna objava na tu temu:
 
https://www.biconsult.hr/gdprcroatia/772-what-happens-on-your-iphone-stays-on-your-iphone
 
Svježa vijest je da se Facebook ispričava zbog Applevih "monstruoznih nastojanja" da zaštiti privatnost korisnika Apple uređaja.
 
Facebook je, po svemu sudeći, toliko ljut na stratešku opredijeljenost Applea da korisnicima svojih uređaja osigura puno upravljanje njihovom privatnošću, da je globalno najveća društvena mreža odlučila uzvratiti udarac Appleu na način da će "možda" prestati razvijati svoje analitycs alate na iPhone i iPad uređajima.
 
Nevjerovatna je navodna izjava Facebooka da, pazite sad ovo, Apple svojim potezom onemogućava pravo svakog pojedinca da mu njegova privatnost bude ugrožena kako bi mogao primati oglase koji bi ga mogli zanimati.
 
Lončići su se nekome opako pobrkali...
 
Mi ćemo i ovim postom dati jedan veliki LIKE Appleu na njihovom opredijeljenju da daju korisnicima svojih uređaja punu mogućnost upravljanja vlastitom privatnošću, čak i po cijenu gubitka prihoda, kroz ovakve najave:
 
“Apple will allow you to choose between “Allow Tracking” or “Ask App Not To Track.”
 
Da, Apple si može to dozvoliti, svojom tržišnom snagom i dovitljivošću.
 
Naime, prisjetimo se tko je Appleu glavni suparnik? Google sa svojim Android operativnim sustavom.
 
Sasvim je jasno da Google ne može prihvatiti igru Applea da počne davati izbor korisnicima Android pametnih telefona žele li da ih se prati ili ne.
 
Hoćemo li dočekati uskoro trenutak kada ćemo se kupnjom pametnog telefona moći odlučiti želimo li upravljati svojom privatnošću?
 
Jedva čekamo Apple IOS 14.
 
Pročitajte cijeli članak u inozemnim medijima:
 
https://www-theregister-com.cdn.ampproject.org/c/s/www.theregister.com/AMP/2020/08/27/facebook_ios_ads/