Prenosimo dio medijskog članka, bez komentara:
Prema AZOP-u, klijent banke bi trebao u svakom trenutku imati pravo na što lakši pristup svim dokumentima koji uključuju njegove osobne podatke, što jamči GDPR, a naplaćivanje naknade za kreditnu dokumentaciju, posebno kod dužnika opterećenih kreditom, predstavlja financijsku prepreku.
AZOP smatra da Raiffeisen banka osobnu dokumentaciju klijenata ne može naplaćivati jer korisnik mora imati pristup svojim osobnim podacima.
Naplaćivanje naknade je, prema njima, povreda prava iz članka 15.3. Opće uredbe. Tu stoji da korisnik ima pravo u svakom trenutku “pristupiti osobnim podacima koji se na njega odnose”.
U travnju je, primjerice, AZOP jednu banku, čije ime nije objavljeno, kaznio sa 100.000 kuna zbog iste stvari. Možemo samo nagađati je li i u tom slučaju bila riječ o Raiffeisen banci.
Možemo samo reći da je ovaj slučaj odličan primjer kako pravda i pravo nisu ista stvar...
Cijeli članak iz medija je ovdje:
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/azop-odlucio-da-raiffeisen-krsi-gdpr-ovi-se-ne-slazu-nastavljamo-poslovati-kao-dosad/10448236/?fbclid=IwAR2uOghDg-CzW4ou65WSBFR8F7FOQF2GugFbtx0Fei9BFXt9-zldFIgrxiU