Svi smo svjesni koliko je potražnja prema e-trgovinama danas nemjerljivo veća, sve razumljivo...
ALI, veliko ALI!
Pogledajmo što sami sebi činimo s našom privatnošću. Jesmo li svjesni?
Stotine i tisuće ljudi ostavlja svoje podatke, imena, prezimena, adrese stanovanja (za dostavu), mobilne brojeve, neki čak i OIB-ove na Facebook oglasima, rade narudžbe u komentarima koje svi vide, koji javnom objavom postaju javno dostupni, zauvijek, svim korisnicima Facebooka i drugih društvenih mreža, a da ne govorimo kako će Facebook "pametno" iskoristiti sve te podatke.
Pogledajte samo jedan od tisuću današnjih oglasa, 169 komentara, od toga 100-tinjak osoba je ostavilo puni skup svojih osobnih podataka da bi rezervirali i naručili oglašavani proizvod.
Zar nije lakše i bitno pametnije svoje osobne podatke podijeliti izravno na web stranicama određenog izabranog web shopa?
U takvom slučaju neće cijeli svijet moći vidjeti vaše osobne podatke, a što je najvažnije, sačuvati ćete ih od Facebooka i ostalih globalno najvećih grabežljivaca naše privatnosti.
Koliko smo samo mi iz GDPR Croatia vidjeli danas brojeva privatnih mobitela, adresa, imena i OIB-ova.
Znate li što se može s tim podacima? Razmislite.
A proizvodi koji se nude i naručuju su svakim satom sve jeftiniji, jel primjećujete?
Facebook smanjuje cijene oglašavanja jer su pronašli odličan način kako ukrasti privatnost milijuna korisnika za koje do sada nisu znali njihove kućne adrese ili mobilne brojeve.
Da zaključimo, ne ostavljajte svoje osobne podatke na Facebooku...naša topla preporuka.