Ovim postom ne namjeravamo dati upute primateljima prijevarnog ili “phishing” maila da ne nasjedaju na email poruke ovakvog tipa jer smo svi lako prepoznali neautentičnost email poruke.
Phishing je danas na nemjerljivo višoj razini kvalitete, uvjerljivosti i autentičnosti što ima za posljedicu da priličan broj ljudi ipak nasjeda i daje svoje osobne podatke, username, password, broj kreditne kartice i sl.
S obzirom na razočaravajuću kvalitetu maila sa slike, sažalili smo se i odlučili dati upute pošiljateljima ovakvih prijevara da moraju bitno poboljšati kvalitetu kakvu njeguju svi ozbiljni globalni pošiljatelji “phishing” mailova.
1. Pri predstavljanju u ime nekog poznatog imena tvrtke, banke, telekoma i sl., morate se potruditi kopirati izgled i dizajn u mailu, ma barem logo i pripadajući font i boje
2. U potpisu maila stavite naziv pošiljatelja, njegovu visoku i odgovornu poziciju koji obnaša u tvrtki koju “zastupate”, prikladan logo, adresa i tel.broj, naravno font i boje u skladu s brandom “vaše” tvrtke
3. Sakrijte vaš stvarni email s kojeg šaljete ovakve poruke, ubacite obvezno naziv tvrtke koju “zastupate” u email adresu plus nešto tipa “support” ili “customer service”
4. Svakako pokušajte paziti da država kojoj domena vaše email adrese pripada ima logičnu poveznicu sa sjedištem tvrtke koju zastupate ili državom u kojoj osoba kojoj se javljate obitava
5. Ćirilica...