Rečenica iz naslova će nam se sve češće pokazivati tijekom boravka na internetu ili korištenja online usluga i aplikacija.

Rezultat je to primjene novog zakona u Saveznoj državi Kaliforniji - California Consumer Privacy Act (CCPA).

CCPA u sebi sadrži prilične sličnosti s EU GDPR-om, a ponajprije se odnosi na bitno jačanje transparentnosti prema korisnicima online usluga, odnosno, davanja višpe informacija i  kontrole kako tehnološki giganti koriste osobne podatke korisnika.

Prodaja ili preprodaja osobnih podataka ogroman je business u poslovnim aktivnostima tehnoloških giganata i stupanjem CCPA na snagu internet bi mogao postati sigurnije mjesto.

Kad već GDPR nije uspio u značajnijoj mjeri "ukrotiti" globalne gigante i najveće kradljivce naše privatnosti, kao npr. Google, Facebook i niz njima usporedivih, CCPA bi mogao donijeti bitnu razliku, jer se radi o zakonu čija je jurisdikcija na teritoriju u kojem te kompanije imaju svoja sjedišta.

Vidjet ćemo...

Više o toj temi na ovom linku:

https://www.businessinsider.com/why-tech-companies-new-privacy-policy-2020-california-2019-12#however-some-companies-are-pushing-back-on-the-thrust-of-the-law-facebook-argues-that-it-doesnt-need-to-change-its-policies-because-it-says-it-technically-doesnt-sell-user-data-but-rather-uses-it-for-advertising-targeting-purposes-5