Dobivamo informacije s "terena" da su sve učestaliji slučajevi "phishing" napada, odnosno, zaprimanja emailova od strane poznatih banaka, institucija ili društvenih mreža sa zlonamjernim privicima ili linkovima unutar email poruka čijim "klikom" možemo uzrokovati probijanje sigurnosti naših računala, preuzimanje sadržaja i osobnih podataka s računala ili čak i prestanak rada računala.
Takvi zlonamjerni emailovi vjerno sliče na službene emailove banaka ili drugih institucija te društvenih mreža, koje nemaju nikakve veze s tim poslovnim subjektima.
Radi se radi o poznatoj „phishing“ metodi krađe identiteta ili napada na računala putem interneta, pri čemu je dizajn emaila identičan onome kakvog koriste upravo "ispravni" pošiljatelji. Da biste se zaštitili, prvo dobro pregledajte stvarnu email adresu s koje je poruka poslana, ispravna poruka trebala bi dolaziti s email adresa koje imaju ispravnu domenu.
Ukoliko je email adresa pošiljatelja drugačija, ni u kojem slučaju ne otvarajte link sadržan u takvoj poruci i takvu email poruku obavezno obrišite.
Ukoliko na bilo koji način sumnjate u autentičnost primljene email poruke ili je niste uopće očekivali, najlakše je na službene kontakte navedenog poslovnog subjekta poslati upit i provjeru da li su zaista slali taj email.