Ovaj naslov je skraćena verzija opravdanja vlasnika trgovine koji je postavio perimetre snimanja ispred ulaza u svoju trgovinu na javnu površinu.

Da, priznat ćemo, imao je valjani legitimni interes postaviti videonadzor zbog nekoliko slučajeva provala i postavio je oznake videonadzora na ulaz trgovine.

Ali je nakon nekoliko provala zakrenuo kamere prema ulici jer je na prijašnjim snimkama provala uočio da provalnici bezobrazno stavljaju maske na lice prije ulaska u trgovinu.

No, nadzorno tijelo za zaštitu osobnih podataka nije dijelilo isti pogled, smatrajući da želja vlasnika trgovine da snimanjem javne površine prepozna počinitelja razbojstva ne može niti ne smije biti jača od prava i sloboda svih prolaznika i sumještana na korištenje javne površine bez da ih vlasnik trgovine snima.

Da zaključimo, interes vlasnika trgovine nije bio razmjeran interesima osoba za zaštitom njihove privatnosti i osobnih podataka, što je Test razmjernosti legitimnog interesa trebao i pokazati.

 

Takav slučaj dogodio se u Mađarskoj:

https://gdprhub.eu/index.php?title=NAIH_%28Hungary%29_-_NAIH-3734-15%2F2023&mtc=today

 

Predložak testa razmjernosti legitimnog interesa je izradio i AZOP i dostupan je u okviru Olivia aplikacije namijenjene mikro, malim i srednjim poduzetnicima, kao i putem web stranice svima zainteresiranima:

https://azop.hr/obrasci-predlosci/

 

Image by jcomp on Freepik

#gdprcroatia