Vjerujemo da će ova naša objava koristiti svim organizatorima javnih događanja za koja se kupuju karte, platformama za prodaju i dostavu karata, kao i svima nama koji ćemo, nadamo se, opet češće posjećivati koncerte i kulturna događanja u većem broju.
 
Zasigurno poseban izazov za organizatore ili prodavatelje karata stvara problem identifikacije stvarnog kupca karata prilikom njihove isporuke.
 
GDPR je ovdje bitan i mora se poštivati, a kako izbjeći kaznu od 7.000 EUR, slijedi pojašnjenje u nastavku temeljem slučaja s Islanda.
 
Dovoljan je bio samo jedan samosvjestan kupac karte za koncert da stvari za organizatore i platformu za prodaju karata izmaknu kontroli.
 
Reagirao je kad su od njega traženi broj osobne iskaznice i datum rođenja, radi kupnje karte, bez obzira na način preuzimanja karata.
 
Organizator koncerta je pak stajao iza tvrdnje da su ti podaci nužni za provjeru identiteta kupca karata prilikom njihovog preuzimanja.
 
E, tu se se zeznuli.
 
Za kupce koji odluče prilikom kupnje karata osobno podići karte na prodajnom mjestu prekomjerno je tražiti datum rođenja i broj osobne iskaznice. Dovoljno je tražiti samo račun o kupnji ili podatke koje je kupac ostavio prilikom same narudžbe kao što su ime i prezime, broj telefona ili email.
 
Za kupce koji kupuju karte i traže dostavu karata poštom ili emailom nikakvog smisla ni opravdanja nema tražiti datum rođenja ni broj osobne iskaznice.
 
Više o slučaju:
 
https://gdprhub.eu/index.php?title=Pers%C3%B3nuvernd_(Iceland)_-_2020010611&mtc=today
 
Photo from GDPR Croatia