TikTok dijeli naše osobne podatke više nego ijedan druga društvena mreža i nepoznato je gdje naši osobni podaci uopće završavaju.
Prethodna rečenica je samo slobodan prijevod friško objavljenog članka CNBC-a, kojim se objavljuju rezultati studije koja pokazuje da su TikTok i YouTube postali najveći špijuni među društvenim mrežama.
Međutim, za razliku od TikToka, YouTube u vlasništvu Googlea u najvećoj mjeri prikuplja naše osobne podatke za vlastite svrhe, od naše povijesti surfanja do lokacije, radi isporuke izravnog marketinga.
TikTok pak u najvećoj mjeri kroz svoju platformu i aplikaciju daje pristup mnoštvu trećih strana da nas nemilice prate, uz veliku nepoznanicu kuda i kome naši osobni podaci dalje idu.
Da bude stvar gora, kolačići i drugi trackeri trećih strana, iako smo pogasili TikTok aplikaciju, i dalje nastavljaju pratiti naše aktivnosti, surfanje i lokaciju, IP adrese, koji sadržaj gledamo i koliko vremena provodimo u gledanju konkretnog sadržaja, otkrivajući i našu starost i spol.
Više o temi:
https://www.cnbc.com/2022/02/08/tiktok-shares-your-data-more-than-any-other-social-media-app-study.html
Image by Kon Zografos from Pixabay