Tvrtka je redovito putem SMS-ova slala marketinške poruke svojim kupcima i jednom je kupcu "prekipjelo".
Iako je u svakom SMS-u navedena mogućnost i način odjave daljneg primanja takvih SMS-ova, kupac je ipak odlučio zatražiti svoje pravo na prigovor i brisanje s liste primatelja marketinških poruka emailom na službu za korisnike te tvrtke.
Tvrtka je ignorirala takav zahtjev za brisanjem tvrdeći da je valjani zahtjev za uklanjanje iz daljnjih marketinških SMS-ova moguće ostvariti isključivo prema uputama iz SMS-ova.
Zbog takvog ignoriranja snašla ih je drastična kazna od 20.000 EUR, zbog jednog nezadovoljnog primatelja SMS-ova.
Slučaj je to iz Grčke i nadzorno tijelo je bilo svakako u pravu.
Radi se o jednom od najsnažnijih prava svakog od nas pojedinaca da prigovorimo na daljnje primanje marketinških ili promotivnih emailova, poruka ili pošte - jednom riječju izravnog marketinga naslovljenog baš na naše ime ili naš broj ili email.
To je naše PRAVO NA PRIGOVOR iz članka 21. GDPR-a.
O tom pravu moramo biti jasno i naglašeno informirani prilikom zaprimanja bilo koje vrste izravnog marketinga.
Imamo u svakom trenutku besplatno i neopozivo pravo prigovoriti, i naše se email adrese, tel. brojevi ili ime i prezime više ne smiju koristiti u tu svrhu.
A prigovoriti i odjaviti se s liste imamo pravo podnošenjem zahtjeva na kontakte ili linkove koji nam se nude u porukama kao i izravnim kontaktiranjem službenih kontakata voditelja obrade ili njihovog službenika za zaštitu podataka.
Štoviše, takav način putem zasebno emaila voditelju obrade je možda i najprikladniji jer nam omogućuje da sačuvamo dokaz da smo podnijeli prigovor i zatražili uklanjanje iz popisa primatelja izravnog marketinga.
Više o slučaju iz Grčke:
https://gdprhub.eu/index.php?title=HDPA_-_13&mtc=today