Niz referentnih medija javlja o slučaju koji je završio drastičnom kaznom pružatelju usluga opskrbe električnom energijom u iznosu veće od 900.000 EUR.
 
A zašto?
 
Opskrbljivač električnom energijom u Njemačkoj odlučio se privući nove korisnike posebnim popustom.
 
Pri tom su analizirali podatke o potrošnji električne energije za svoje bivše korisnike - povratnike, odnosno, potrošače električne energije koji su nekada bili njihovi korisnici.
 
Nije sporno da se zadržavaju podaci i potrošnji sadašnjih i bivših korisnika, ako nacionalna regulativa u tom području to zahtijeva, posebice u području računovostveno-poreznih propisa.
 
Nije ni sporno da su podaci o stanju brojila komunalnih usluga kao i iznosi potrošnje i računa - osobni podaci.
 
Međutim, sporno je što potrošači - povratnici nisu pojma imali da se, prilikom nuđenja im posebnih popusta, obrađuju njihove potrošačke navike i potrošnja električne energije iz prijašnjih vremena, kako im pružatelj usluge opskrbe ne bi dao prenisku, za njih neprofitabilnu, ponudu.
 
Ovakvim povjerama bilo je zahvaćeno čak 500.000 novih korisnika, ali pojma nisu imali da se njihova potrošnja iz prošlosti analizira.
 
Informirajmo svoje buduće klijente o tome što radimo s njihovim osobnim podacima.
 
Ne samo da izbjegnemo kazne, već da steknemo toliko važno povjerenje svojih klijenata.
 
Više o slučaju:
 
https://edpb.europa.eu/news/national-news/2021/hamburg-dpa-penalty-against-vattenfall-europe-sales-gmbh_en
 
 
 
 
Photo by LED Supermarket from Pexels