Autor ovog posta zamišlja si situaciju da mu se neka tvrtka javi na email kontakt s LinkedIna kako bi mu ponudila fenomenalne rajngle po posebnim popustima.
 
Isti taj autor bi odgovorio prodavaču da nije svoj profil na LinkedInu otvorio da bi dobivao marketinške poruke, već sa sasvim drugom namjerom - umrežavanja i promoviranja vlastite profesije.
 
Kako je to i zamišljeno uvjetima korištenja LinkedIna i njegovom inicijalnom namjenom.
 
No, ne bismo podnijeli prijavu nadzornom tijelu.
 
Ali je talijanskom nadzornom tijelu podnijela pritužbu osoba kojoj je agencija za prodaju nekretnina ponudila svoje usluge posredovanja u prodaji stana na kontakte koje je pokupila s LinkedIna.
 
Talijansko nadzorno tijelo je donijelo odluku kojom obrazlaže da je LinkedIn kao društvena mreža zamišljena za svrhe dijeljenja kontakata radi zapopljavanja ili profesionalnog umrežavanja i nije zamišljena da bi se koristila za slanje promidžbenih i prodajnih poruka korisnicima te društvene mreže.
 
Štoviše, nadzorno tijelo je stajališta da, iako je profil korisnika javan, svrha javne objave njegovih detalja nije povezana s mogućnošću slanja mu prodajnih i marketinških poruka.
 
Agencija za promet nekretninama je kažnjena iznosom od 5.000 EUR, ali prvenstveno jer je ignorirala zahtjeve nadzornog tijela za očitovanjem.
 
Više o talijanskom slučaju:
 
https://edpb.europa.eu/news/national-news/2021/italian-sa-reprimands-real-estate-agency-and-fines-it-because-it-failed_en