Unutar svakog oblika izravnog marketinga upućenog nam putem emaila, poruke, aplikacija, pop-up prozora, telefona ili pošte, mi moramo imati pravo na tzv. "opt-out" odnosno, brisanje iz liste primatelja izravnog marketinga, u svakom trenutku i besplatno.
 
O tome moramo biti naglašeno informirani prilikom prve komunikacije i prilikom svake slijedeće komunikacije.
 
U GDPR-u se takvo naše pravo naziva Pravo na prigovor iz članka 21. GDPR-a, a u praksi je omogućeno klikom na "Odjava" ili "Ne želim više primati" ili "Unsubrscibe" i sl.
 
Zahtjevom za brisanje iz newslettera naša se email adresa mora bez odlaganja prestati koristiti za daljnje slanje poruka takve vrste.
 
Ako nam pošiljatelj newslettera ili druge vrste izravnog marketinga i po našem zahtjevu nastavi slati poruke takve vrste, možemo odmah prijaviti AZOP-u na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
 
Da kazne mogu biti ozbiljne pokazuje slučaj iz Grčke u kojem je tvrtka uslijed pogreške u IT sustavima i dalje pošiljala marketinške emailove primateljima koji su zatražili prestanak izravnog marketinga.
 
Bez obzira na detaljno obrazložene pogreške u IT sustavima, tvrtka je kažnjena s 5.000 EUR.
 
Više o grčkom slučaju na:
 
https://gdprhub.eu/index.php?title=HDPA_(Greece)_-_20&mtc=today