Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Zakonu o obveznim odnosima, Zakonu o elektroničkim komunikacijama,  potrebno je podnijeti prigovor svim operatorima kod kojih imate spoznaju da su zasnovani pretplatnički odnosi u Vaše ime (te provjeriti kod ostalih operatora je li sklopljen koji ugovor u Vaše ime), a uz koje je potrebno priložiti presliku potvrde prijave kaznenog djela u kojoj je navedena Vaša sumnja na počinjenje kaznenog djela i /ili potvrdu o eventualnom gubitku/krađi osobnog dokumenta (ukoliko ste eventualno izgubili dokument/e).

U prigovoru tražite da operator zbog krađe identiteta obustavi naplatu te poništi tako sklopljen ugovor bez štetnih posljedica za Vas. Ujedno, ako ste preuzeli uređaje, iste je potrebno vratiti teleoperatorima. Također, Agenciji za zaštitu osobnih podataka možete podnijeti zahtjev za utvrđivanje povrede prava uz koji je potrebno priložiti svu relevantnu dokumentaciju vezanu za Vaš slučaj.

Više detalja na novoj web stranici AZOP-a:

https://azop.hr/najcesce-postavljena-pitanja/